Ik ben jouw pareltje, en daar kom je als we afspreken echt wel achter!!
Alleen serieuze reacties graag, want dat ben ik ook namelijk. Leuke, echte en serieuze mannen mogen me altijd een mailtje sturen!!
Hallo ik ben werkzaam in de catering, heb geen kinderen en geen huisdieren...en om het plaatje compleet te maken. Ik heb ook geen man..NOG NIET!. Ben jij misschien de man die bij mij past, dan mag je niet reageren, maar dan MOET je hahaha. Nou ik zal het je lief vragen..wil je dan alsjeblieft reageren? wie weet wat er uit komt?? Groetjes
Mijn horoscoop vertelde me dat dit het juiste moment is om te zoeken naar wat ik echt wil. Ik zou graag de ware betekenis van discipline en plezier willen ontdekken en naar het krachtige rijk van sadomasochisme willen gaan.
Hi daar, ik woon nog niet zo heel lang in mijn nieuwe huisje in Doetinchem, dus heb daar nog niet zoveel kennissen en dat is soms best vervelend. Nu moet ik nog best het een en ander doen in mijn huisje dus vervelen doe ik me nog niet echt. Maar een leuke man zou wel leuk zijn om de uurtjes dat ik niet aan het klussen ben mee te delen. De man die dus zin heeft om mij gezelschap te houden en waar ik dan lekker tegenaan kan kruipen is van harte welkom.
Al van toen ik klein was moet ik zeggen dat ik een heel warme meid was. Met ouder worden heb ik begrepen hoe het komt want ik ben altijd geil. Ik heb geen vriend dus sta dan ook al heel lang droog en heb wel behoefte aan een goede beurt.